Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul organizat in date de 12.07.2021
Institutul de Cercetare-Dezvoltare pentru Creșterea Ovinelor și Caprinelor Palas Constanța organizează în data de 12.07.2021 ora 09:00, la sediul său, concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractual vacante:
1 posturi de asistent de cercetare științifică:
1 post în cadrul Laboratorului de genetică și ameliorare -Palas
1 post în cadrul Laboratorului de tehnologii de creștere-Palas
1 post cercetător științific la Laboratorul Experimental Reghin jud. Mureș.
Condiții pentru înscriere
- Asistent cercetare științifică-absolvent cu examen de licență;
- Cercetător științific- să fi desfășurat activitatea de cercetare în specialitate sau în învățământul superior de cel puțin 2 ani sau cel puțin 4 ani în alte activități specifice;
-cunoașterea de tehnică experimentală și cunoașterea unei limbi străine la nivel de utilizare și documentare.
Condițiile de participare sunt cele prevăzute în Legea 319/2003 privind Statutul personalului din cercetare-dezvoltare , în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru obținerea gradelor profesionale de cercetare științifică nr. 3343/12.10.2012 și a Ordinului M.E.C. nr. 4621/23.06.2020.
Conținutul dosarului de concurs
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției;
b) copie a certificatului de naștere;
c) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea , potrivit legii;
d) copie a diplomei de bacalaureat;
e) copie a diplomei de absolvire a cursurilor universitare în domeniul -zootehnie, medicină veterinară sau biologie, după foaia matricolă și copiile altor acte ce atestă efectuarea unor specializări ;
f) copie a carnetului de muncă sau adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie sau în specialitatea studiilor;
g) cazier judiciar ;
h) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare ;
Actele prevăzute la lit. b)-f) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității acestora.
Calendar desfășurare concurs
Data limită pentru depunerea dosarelor de concurs este 06.07.2021 ora 16:00.
a) Rezultatul selectării dosarelor- 07.07.2021 până la ora 16:00
b) Depunere contestații -08.07.2021 până la ora 16:00
c) Afișare rezultate contestații -09.07.2021 până la ora 16:00
12.07.2021 Proba scrisă ora 09:00
Proba practică de specialitate ora 13:00
14.07.2021 Afișarea rezultatului concursului
15-16.07.2021-înregistrarea și soluționarea contestațiilor
Detalii la telefon 0241639506 secretariat
0720027887 resurse umane
DIRECTOR GENERAL
Dr. Ing. Radu Răducu
BIBLIOGRAFIE
Pentru concursul de ocupare a posturilor de Cercetător științific și Asistent cercetare științifică
Tratat de creștere a ovinelor și caprinelor -Pascal Constantin,
Editura Ion Ionescu de la Brad. Iași 2015
• Rasele de ovine și caprine
• Managementul fermelor specializate în creșterea ovinelor pentru carne
• Managementul specific fermelor specializate în producerea laptelui de oaie
Producția , ameliorarea și reproducția ovinelor -Vasile Taftă, Vintilă Ion, Zamfirescu Stela
Editura Ceres București 1997
• Tehnologia creșterii mieilor
• Tehnologia alimentației ovinelor
• Sisteme de exploatare și tehnologii de întreținere a ovinelor
Ameliorarea animalelor -Condrea Drăgănescu
Editura Ceres, București 1979
• Optimizarea planului de selecție , selecția intrafamiliară , selecția pe ascendenți, selecția pe rude colaterale , pe descendenți și combinată
• Tipuri de încrucișare ce pot fi folosite pentru ameliorarea structurii genetice a populațiilor de ovine
Institutul de Cercetare Dezvoltare pentru Creșterea Ovinelor și Caprinelor Palas Constanța cu sediul în
Constanța str. I.C. Brătianu nr. 248 tel: 0241639506 , e-mail: icdcocpalas@yahoo.com organizează concurs
de promovare în grade profesionale științifice pentru personalul din activitatea de cercetare -dezvoltare ,
după cum urmează:
Condiții pentru gradul I – să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență ;
Condiții pentru gradul II- să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență ;
Condițiile de participare sunt cele prevăzute în Legea 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare, în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru obținerea gradelor profesionale a personalului de cercetare științifică nr. 3343/12.10.2012 și a
Ordinului M.E.C. nr. 4621/23.06.2020.
Conținutul dosarului de concurs
a) Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției (formular tip);
b) Copii legalizate de pe: diploma de bacalaureat sau echivalentă, diploma de licență ori echivalentă, însoțite de foaia matricolă sau de pe atestatul/atestatele de recunoaștere a diplomei/diplomelor (dacă este cazul), diploma/diplomele de doctor în ramura de știință corespunzătoare postului sau atestatul/atestatele de recunoaștere (dacă este cazul);
c) Copii legalizate după diplomele cursurilor postuniversitare, a cursurilor de specializare și/sau perfecționare profesională;
d) Curriculum Vitae, din partea candidatului (semnat de candidat);
e) Memoriu de activitate, din partea candidatului (semnat de candidat);
f) Lista lucrărilor structurată de candidat în raport cu cerințele preliminare și cu criteriile de evaluare și anume, după caz, în ordine
- Teza (tezele) de doctorat
- Cărți și capitole din cărți
- Articole/studii publicate în reviste de circulație națională și internațională (ordinea anilor, în ce limbă este scrisă, dacă are rezumate în limbi străine și dacă a fost citată în reviste de prestigiu internaționale)
- Studii publicate în volumele unor manifestări internaționale sau naționale, recunoscute în străinătate și în țară
- Brevete de invenție, adeverințe de depunere pentru brevetare
- adeverințe din partea beneficiarilor pentru transfer în producție a rezultatelor cercetărilor proprii
- adeverințe din partea beneficiarilor pentru transfer în laboratoare
- alte lucrări și contribuții științifice;
g) Lista lucrărilor științifice și de popularizare ale candidatului, semnată, grupate conform anexei 2 la regulament;
h)Lista rezultatelor de cercetare deosebite; copii de pe brevete și/sau adeverințe de omologare, adeverințe de la asociațiile profesionale privitoare la aplicarea în producție a rezultatului cercetării științifice;
i) Lista proiectelor internaționale la care participă sau a participat candidatul;
j)Fișa din partea candidatului (semnată de candidat) de îndeplinire a standardelor minimale de ocupare a postului de cercetător științific gradul I și gradul II;
k)Asumarea răspunderii, scrisă de mână, în care afirmă că datele din dosar se referă la propriile activități și realizări, în caz contrar candidatul suportând consecințele declarațiilor în fals, în conformitate cu legislația în vigoare (anexa 3);
l) Copie legalizată de pe cartea de muncă sau copie-extras din registrul general de evidență a salariaților și copie legalizată de pe adeverința/adeverințele traduse privind activitatea de cercetare- dezvoltare desfășurată în străinătate (dacă este cazul), pentru a dovedi vechimea în activitatea prevăzută pentru postul scos la concurs;
m)Adeverință de vechime în muncă, eliberată de instituția unde candidatul este titular, în care se
evidențiază traiectoria profesională a candidatului de la finalizarea studiilor superioare până la concurs
(funcțiile profesionale ocupate și perioadele aferente);
n)Copie legalizată de pe actul de naștere și de pe certificatul de căsătoriei în cazul în care candidatul și-a schimbat numele prin căsătorie.
Înscrierile și depunerile dosarelor se vor face la sediul I.C.D.C.O.C. Palas Constanța din str. I.C.
Brătianu nr.248 Biroul Resurse Umane , până la data de 12.02.2021 ora 15:00.
Concursul se va desfășura:
01.03.2021 -ora 10:00-analiza și evaluarea dosarelor de concurs
02.03.2021 -ora 10:00 interviu cu comisia de concurs și afișarea rezultatelor
08.03.2021-12.03.2021 înregistrarea și soluționarea contestațiilor
Detalii la tel: 0241639506 secretariat ; 0720027887 resurse umane
Director General
Dr.Ing. Radu Răducu
I.C.D.C.O.C. Palas Constanţa anunţă anularea concursului organizat în datele 14 .01.2019 respectiv 16.01.2019 în vederea ocupării postului de auditor intern , datorită faptului că nu există buget aprobat pentru anul 2019.
DIRECTOR GENERAL
DR.ING. RADU RĂDUCU
I.C.D.C.O.C. Palas Constanţa , cu sediul în Constanţa str. I.C. Brătianu nr. 248 organizează în zilele de 14.01.2019, respectiv 16.01.2019 concurs pentru ocuparea postului vacant de auditor intern.
Depunerea dosarelor se va face în perioada 18.12.2018 / 04.01.2019 ora 16:00 la secretariatul I.C.D.C.O.C. Palas Constanţa str. I.C. Brătianu nr. 248 .
Concursul se va desfăşura la sediul I.C.D.C.O.C. Palas Constanţa str. I.C.Brătianu nr. 248 în data de 14.01.2019 – proba scrisă , iar în data de 16.01.2019 –interviul.
Condiţii generale de participare
- cetăţenie română , cetăţenie a altor state membre ale UE şi cu domiciliul în România;
-cunoaşterea limbii române scris şi vorbit;
- vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează , atestată pe baza adeverinţei medicale ;
-îndeplineşte condiţiile de studii şi de vechime în domeniu;
-nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru infracţiuni împotriva umanităţii , contra statului ori contra autorităţii de serviciu , de fals ori a unor fapte de corupţie .
Condiţii specifice de participare
-studii superioare de lungă durată în domeniul ştiinţelor economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă ;
-vechime în specialitatea studiilor economice de minimum 1 an;
- să nu fie sub incidenţa conflictului de interese cu conducătorul instituţiei ( soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al IV lea ) precum şi cu ordonatorii de credite ai entităţilor publice afiliate;
-cunoştinţe de utilizare a aplicaţiei Microsoft Office ( Word, Excel, PowerPoint)
-Abilităţi , calităţi şi aptitudini necesare : integritate, independenţă, confidenţialitate, neutralitate politică, iniţiativă, capacitate de analiză şi sinteză, obiectivitate , profesionalism , aptitudini şi calităţi de organizare a activităţii specifice în cadrul misiunilor de audit.
Dosarul de concurs va conţine obligatoriu :
- cerere de înscriere la concurs adresată Directorului general al I.C.D.C.O.C. Palas Constanţa
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea potrivit legii;
- copie după actele de stare civilă –unde este cazul;
- copii ale documentelor care atestă nivelul studiilor şi alte acte care atestă efectuarea de specializări , precum şi copii ale documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului;
- carnetul de muncă sau adeverinţe care atestă vechimea în muncă sau în specialitatea studiilor , în copie , dacă situaţia o impune;
- cazierul judiciar sau declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare , eliberată de medicul de familie ;
- declaraţie pe propria răspundere a candidatului că este de acord să păstreze confidenţialitatea asupra tuturor informaţiilor cu caracter intern oferite de unitate pe parcursul derulării procedurilor de angajare;
- curriculm vitae;
- declaraţie pe propria răspundere care să ateste faptul că nu se află sub incidenţa conflictului de interese cu conducătorul instituţiei ( rudă sau afin până la gradul al IV lea ) precum şi cu ordonatorii de credite ai entităţilor publice afiliate.
Documentele depuse la dosar vor fi prezentate şi în original pentru verificarea conformităţii.
BIBLIOGRAFIE
Legea 672/19.12.2002 privind auditul public intern ,republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;
HG 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern;
Ordinul MFP 252/03.02.2004 pentru aprobarea Codului de conduită etică a auditorului intern;
Legea 500/2002 privind Finanţele publice
Legea 53/2003 Codul Muncii
Legea 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare dezvoltare
CALENDARUL DESFĂŞURĂRII CONCURSULUI
07.01.2019 rezultatul selecţiei dosarelor ;
08.01.2019 depunerea contestaţiilor privind selecţia dosarelor de concurs;
14.01.2019 ora 11:00 proba scrisă ;
15.01.2019 afişarea rezultatelor la proba scrisă , depunerea contestaţiilor privind proba scrisă;
16.01.2019 ora 11:00 interviul- probă la care participă concurenţii declaraţi admişi la proba scrisă
17.01.2019 afişarea rezultatelor finale ale concursului.
ATRIBUŢII SPECIFICE POSTULUI, prevăzute în fişa postului
-Elaborează norme metodologice specifice privind exercitarea activităţii de audit intern în cadrul institutului , pe care le transmite directorului general în vederea aprobării , iar şefului compartimentului audit public intern al ASAS Bucureşti în vederea avizării,
-Întocmeşte proiectul planului anual de audit intern;
-Actualizează planul anual de audit intern , prin întocmirea unui referat de modificare a planului în următoarele situaţii:
• apariţia modificărilor legislative sau organizatorice , care schimbă gradul de semnificaţie a auditării anumitor structuri , procese , activităţi , programe/ proiecte sau operaţiuni;
• solicitările conducătorului instituţiei publice de a introduce / înlocui unele misiuni din Planul anual de Audit intern;
• schimbări semnificative privind expunerea la riscuri a entităţii publice sau apariţia unor criterii semnal